Bezorgen

Veel producten die in onze webshop te vinden zijn, kunnen ook besteld worden. Per 1 juli 2023 worden geen bezorgkosten in rekening gebracht. Veel producten die we via de webshop aanbieden kunnen we via PostNL of een andere vervoerder bij u laten afleveren. Bestellingen worden door heel Nederland en België geleverd. We doen altijd ons uiterste best om bestellingen vlot geleverd te krijgen, maar houden voor het gemak altijd twee tot vier werkdagen aan. Mocht een artikel niet voorradig zijn, dan wordt u hierover uiteraard in kennis gesteld.

Zodra uw bestelling onderweg is ontvangt u van PostNL of de op dat moment aangewezen vervoerder een bericht met een track&trace-nummer. Zodoende is het mogelijk om een inschatting te krijgen waar het pakket zich bevindt en wanneer de aflevering verwacht wordt.

We vragen wel altijd even het pakket goed te controleren bij ontvangst. We doen altijd ons uiterste best om een pakket goed en veilig bij u geleverd te krijgen en voorzien de pakketten van veiligheidsstickers.

Het is ook goed mogelijk dat we zelf de bezorging voor onze rekening nemen. Dit doen we bijvoorbeeld bij de grotere versterkers en luidsprekers. We maken hiervoor dan vooraf altijd even een afspraak om dit in goede banen te leiden.

Afhalen

Bestellingen kunnen uiteraard ook worden opgehaald in onze winkel aan de Claes de Vrieselaan 111b in Rotterdam. U krijgt in dat geval per e-mail een bericht zodra de bestelling compleet is. Betaling kan zowel vooraf als in de winkel.

Ruilen en retourneren

Wij vragen u de levering nauwkeurig te inspecteren. In geval van ‘consumentenkoop op afstand’ geldt een zichttermijn van 14 dagen, waarbinnen de consument de overeenkomst eenzijdig kan ontbinden (herroepingsrecht).

De mogelijkheid om te retourneren gaat niet op voor de volgende situaties:

  1. Producten die op bestelling en/of specificatie zijn gemaakt, zoals luidsprekers die een eigen gekozen kleur worden afgewerkt. Deze producten vallen onder maatwerk;

  2. Producten die door de eindgebruiker zijn aangepast c.q. gemodificeerd of waaraan aanpassingen zijn gedaan waardoor het product niet meer origineel is;

  3. Producten waaraan aantoonbaar onjuist gebruik is geconstateerd.

Binnen de zichttermijn kunt u zonder opgave van reden en zonder dat u een boete verschuldigd bent de overeenkomst ontbinden. Voorwaarde is wel dat de betreffende product(en) gelijktijdig en in originele staat en verpakking aan ons worden geretourneerd. Retourzendingen worden in de regel geaccepteerd als het product onbeschadigd is en compleet wordt aangeleverd.

U kunt uw retourzendingsaanvraag per e-mail bekend maken door een bericht te sturen aan info@multifoon.nl

Klachtenregeling

Mocht u een klacht hebben over de uitvoering van de overeenkomst, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht per e-mail bekend maken door een bericht te sturen aan info@multifoon.nl of per post naar:

Multifoon Hifi
Claes de Vrieselaan 111B
3021 JH Rotterdam

Als een klacht onvoorzien een langere verwerkingstijd vraagt, dan zullen wij u hierover binnen vijf werkdagen berichten.